Underbar vecka!

Tjaah! sorry for dalig uppdatering. Jag har vatt i Rochefort och i skolan en del, besokt La Rochelle, smakat ostron (jag har atit 3, helt okej) och gjort en massa annat! haha :)

Imoron kvall, klockan 11/12 aker jag fran underbara Doriaine i Rochefort, till Paris :D :D thanks for a wonderful week! looove♥

Doriaine har varit underbar hela veckan och jag kan inte hitta nagot alls att klaga pa :) Imorgon ska vi aka till Cognac och titta pa hus och byggnader och sedan aka till ett "bryggeri" om man nu kallar det for det hehe och smaka lite ;) Sedan ar det "farewell dinner" klockan halv 9 och sedan efter det aker vi :( buhuu! Men Doriaine kommer snart till Sverige och da javlar ;) hahah vi ska ha sa sjukt kul! :)

Men men, nu maste jag dra igen, pussssss miss you all ♥ seee you on thursday!

ps: har en massa bilder men de kommer i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0