20+

Dagen började som sagt med matteprov i fyra timmar, 8-12 haha usch! :) 
Next på schemat stod idrott och beeptest igen?! Vafaeeen! Fick också reda på att om jag vill ha VG i idrott måste jag springa en gång till på onsdag, kul! -.- Dessutom gick min tröja sönder på grund av en liten ynka spik utanför toadörren i omklädningsrummet. Toppen!

Men jag träffade Simon vid bussen och vi mös lite i solskenet innan vi tog bussen hem tsm ^^ hehe så jag mår bra nu igen ;)

Sedan jag kom hem har jag pluggat lite och solat en massaa och ikväll är det Project Runway så tvn är bokad för kvällen :)


 
Jag fick ett urgulligt brev från Doriane idag förresten! (min franska utbytesstudent)
Hahaa titta!






Hahah naaw <3

Ha en trevlig kväll älsklingar, pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhh my letter :) I'm so proud to see it here :D Ohh I forgot to tell you that a car drive on Chabal last night so he is at the veterinary and we don't know if he will fell better so I'M SAAAAAAD :(

But I love Youuu so you make me SMILEEE <3 <3

2009-05-31 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0