Fredag

Hejhopp!

Vaknade som ett yrväder imorse när mamma väckte mig halv 12, bläää! Kom hem ca halv 4 igår så var inte speciellt pigg på att gå upp alls. Menmen, jag kravlade mig upp och gick ner och solade och åt frulle :)
Vid fyra kom Sofia hit och solade lite med mig, vi bakade chokladbollar och lite så haha dom blev helt svarta av all kakao xD och vi hade inget pärlsocker, eller kokos, så dom såg ganska äckliga ut, men dom va goa jag lovar! ;) Haha
Nu har precis Sofia gått hem och det är snart dags för sängen! :)





Babe och jaa igår <3


Btw glömde säga innan att kvällen igår var...lite konstig, MEN ASROLIG hehe! Lyckat som väntat! ;D 

Nattiii ♥
 

Kommentarer
Postat av: RIVETS

sv: tacktack snygging! :D <3

2009-05-02 @ 08:43:52
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin bild!

Ha en fin kväll =)

Kramar

2009-05-02 @ 18:41:47
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0