Hurtful

Åkte till Simon en stund sen och myyyste :D BÄST! Nu är jag hemma igen och imorgon har jag bara en lektion! :) Franska muntliga måste göras innan jag får mitt betyg (G eller VG).  
Imorgon är det annars tjejkväll med Nina, Matilda och Emilia! Vi ska äta god mat och ha trevligt och sedan också kanske åka in och titta på de fina klänningarna på balen :)

Men nu är det läggdags, ses imorgon! Godnatt ♥

"You don't know what you got until you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize"

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Lol ja :D hon är den bästa jag vet!!!!

2009-05-28 @ 23:01:02
URL: http://josefin785.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0