Mors dag

Hade en superhärlig eftermiddag hos mormor med alla kusiner och morbröder och mostrar och allt haha! :)

Här kommer lite bilder från middagen:


Hammocken var installerad och klar nu! (Jag har målat den innan)


Haha, söta Elise med sitt lila gipps xD


Den asgoa efterrätten! glass, jordgubbar och maränger :)


Och en liten egobild på toan, Outfit: Kjol från Sisters och topp från Ichi.

Imorgon är det måndag igen och sista veckan innan sommarlovet! :D JIPPII, fast vill ändå inte ha sommarlov för då betyder det att Simon flyttar snart:( Jag vill inteee! Han ska flytta till Arvidsjaur efter sommarn, typ i augusti. Jag vet sepelångt typ 2000 mil och jag dör bara av tanken! Men vi ska göra denna sommaren till den bästa ever <3 Jag älskar dig snutt ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

hahahaha vilket gulligt gips :D

2009-06-01 @ 13:41:29
URL: http://josefin785.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0