Webdesign

Vaknade hos underbara Simon imorse typ vid 11, åt frukost och sedan tittade vi klart på Slumdog millionaire som vi tittade på igår :) Efter filmen var jag tvungen att dra hem och göra webdesign :)

Hemsidan börjar faktiskt bli klar för projektredovisningen på tisdag :) Jag har valt att göra en fotohemsida på grund av mitt intresse och den börjar bli riktigt fin nu :)




Om en stund är det säsongstart för programmet Stylista på tv3 och det ska jag såklart se! Detta programmet är heaven för den som tyckte Djävulen bär Prada var en succé. Välkommen till Djävulen bär Prada - på riktigt.
I Tyra Banks nya realityserie Stylista möter vi en minst lika stilsäker och minst lika iskall kvinna som Miranda i filmen. Denna gången heter hon Anne Slowey, moderedaktör på Elle. Och hon är minst lika tuff mot de elva nervösa deltagare som under nio avsnitt ska visa att de har vad som krävs i branschen.
I potten ligger ett jobb på tidningen Elle och en lägenhet på Manhattan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0