091008


Barn från Bangladesh

Har inte hinnit skriva idag tyvärr. Har pluggat och jobbat med Sofia och vårt projektarbete om Bangladesh hela eftermiddagen :) Men nu är bildspelet klart och vi hoppas att det duger bra ;P
Imorgon är det fars dag som innebär en trevlig liten tripp till mormor och morfar! (har ju inte direkt nån fantastisk pappa att fira) Vi har inte köpt någon present än dock :O Det måste vi också hinna med imorgon, men har ingen aning vad. Vad tycker ni är den bästa fars dags-presenten?

Innan vi åker till mormor och morfar MÅSTE jag iallafall verkligen skriva det mesta på mitt tal, satt i 2 timmar idag och fick ihop en mening... men jag tycker att det är jättesvårt att kunna skriva så på beställning.

Usch min hosta tycks aldrig försvinna, dags att sova lite kanske? Natti natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0