Dålig update

Har varit riktigt dåligt med uppdaterandet nu i veckan, men jag har faktiskt varit sjuk sen i måndags. Har mest legat i soffan och sovit, hostat och snorat haha ;P

Simon och jag hade iallafall en underbar vecka tillsammans och i fredags var det ju Halloween! Vi var på förfest hos Jennie och klädde ut oss där också :) Riktigt trevligt, men det värsta va att när vi kom in till Fridace så sa han att klockan var 31 (gratis inträde för utklädda innan halv 1) Vi blev SÅÅÅ sura och tappade nästan humöret, men vi dansade hårt för våra 80 spänn sen istället :)


Evelina, moi, Jennie och Sofia :)

Jag sov hos Simon den natten, vi hade det supermysigt ^^ Men sedan helt plötsligt så var söndagen och Simons hemresa bara en halvtimme bort. Simon och jag kramade varandra så hårt vi kunde de sista minuterna och sedan blev det en fruktansvärt ensam cykelfärd hem :(

Men men, mår bättre nu och vi ska prata på skype snart :) Dessutom finns det lite nya spännande nyheter men det är inget som jag får berätta om ;)

Pussshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0