Mässbilder

Usch, jättedålig kvalité för var så dåligt ljus och min kamera suger. Men här är iallafall några bilder från vårt lilla seminarium om studieteknik som vi gick på, mycket underhållande faktiskt! :)





Sedan hann vi självklart med lite shopping i Malmö också. Jag köpte ett par skor från Bianco till mig själv och en Björn Borg plånbok som mamma eller mormor ska ge mig i julklapp :)


Dessa var det jag köpte fast mörkbruna, men på den bilden från hemsidan såg de hemska ut Haha xD

Imorgon är det "Europadagen" i skolan, vi får se hur kul det är hihi. Nattiii <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo och jag som redan har tokigt hårfäste kanske ser ännu mer tunnhårig ut då...

Men det hade varit kul att testa, Hade bara varit väldigt jobbigt om jag ska försöka få tillbaka min riktiga hårfärg igen, är jobbigt xD

2009-11-26 @ 19:21:14
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0