Presenter!

Mamma kom hem från Sthlm idag och hon hade varit och shoppat en massa julklappar! ;) Självklart så måste ju jag prova eftersom det bara är en veckas bytesrätt och GUD va fina kläder hon hade köpt! En asfin taight klänning i sån spets och ett par leggins från Bikbok och En kjol och en top från Mango, min favoritaffär! ;) Är asglad nu och kan knappt vänta till julafton! :D Har tyvärr inte hittat några bilder på kläderna på internet så kan inte visa :/ Ta kort blir ju aldrig bra heller så.

Var på stan idag också. Mycket shopping i inlägget idag hehe ;) Köpte en lila och silverskiftande paljettklänning på Cassiopeia. Asfin verkligen och jag ska ha den till nyår tänkte jag. SÅ KÖP INTE LIKA DAN NU FÖR @"¤"$%¤%!! Haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0