Saturday

Jaa då var helgen i full gång och jag har faktiskt städat mitt rum idag! Dessutom har mamma och jag precis gått en lååååååång runda ute i det fina vädret och nu är det dags för att börja plugga i tid för en gångs skull :) Haha, ska faktiskt börja läsa på företagsekonomin redan idag (får se hur det går) och va duktig :)

Igår var det som ni vet Idol och Reza åkte ut :( Tycker hon är en extremt bra sångerska men jag ville inte heller att någon av de andra skulle åka så, kanske var hennes tur.


Det va så fint att tv4 hade fixat en hälsning från hennes mamma!

Kommentarer
Postat av: Villimay

Klart hon skulle ut! :P



/ Villimay

2009-11-21 @ 14:09:19
URL: http://villimay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0