Helgen

Har inte bloggat på hela helgen men det har varit fullt upp! :) I fredags när jag kom hem lagade vi en massa god mat till min bror som skulle komma på besök, oxfilé, klyftpotatis och vitlökssmör är favoriten så självklart att det var det han fick! Och panna cotta till efterrätt ;)

Igår var jag på kalas hela dagen hos familjen Waldén, det var Elina Waldén som firades, 13 år nu vettni! :) Igårkväll hade Sofia och jag myskväll med räkor, chips och fotboll :)

Idag är det plugg som gäller, engelskaredovisning imorgon och jag har inte ens börjat läsa boken! :S haha

Men vi hörs älsklingar, pöss ♥


På väg till kalaset :)


Haha myskväll<3

Kommentarer
Postat av: Doriane

hmmm panna cotta... I suppose I'll never forget your mother's one :D

2009-10-17 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0