Hit och dit

Spexfotot gick bra idag, förutom att jag ser förjävlig ut men som sagt det hör till skolfoton ;)

Är helt slut för kom precis hem från Onoff efter att ha cyklat dit i 120 km/h! PUH!
Har cyklat runt i lyckeby/pluggat hela eftermiddagen känns det som. Har varit på onoff och kollat hur lagret ser ut på datorn som jag vill ha :) De hade bara 3 kvar när jag var där efter skolan bara för att kolla färgen. För vi hade egentligen tänkt köpa den på internet. Men det visade sig att det bara var 14 kr som skiljde (3999:- på onoff och 3985:- på dustin) Så jag åkte ner till onoff igen för att lägga undan datorn tills helgen när victor kommer (han har ett presentkort där på 100kr), men det gick inte att lägga undan så länge så nu ska jag helt plötsligt köpa den imorgon! :D Wiiie haha :D

Ojoj vad flummigt allt blev, men hoppas att ni fattade lite iallafall ;) Men nu måste jag fortsätta plugga! pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0