Inget bloggande

Jag har inte bloggat sen i onsdags men jag har faktiskt inte orkat och tiden har flugit iväg! I torsdags var jag hos mormor och mös, sov över och sedan hade jag franskaprovet på fredagen. Det kändes faktiskt bättre än väntat, jag var skitnervös precis innan provet hahah ;) Fick tillbaka företagsekonomiprovet också, MVG :O Whaaat?! xD jaja, ska inte klaga ;)

Igår hade Sofia och jag en riktig myskväll! Pizza, godis, chips och en massa skratt och idoltittande :) Vi har jobbat lite på projektarbetet idag också och sedan åt jag middag hos mormor. Mamma är hemma igen och imorgon ska jag inte göra nånting, förutom att träna då ;)

Nu det bara 6 dagar kvar till simon älskling kommer hem!!! :D

Seeya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0