Imorgon är det en vecka kvar till jag åker till Simon älsk!

Men jisses har ju glömt att blogga idag!! Gick bara till 12 i skolan och sedan dess har jag bara tagit det lugnt framför tvn och gjort lite läxor ;D Tittade på Idol nyss också och det är SÅ irriterande när de slutar så utan att de säger om de har gått vidare eller inte, blev jättearg här hemma haha ;)

Jaja, imorgon har jag en lektion 8-9 och en 14.30-15.50 KUL! Åker antagligen hem imellan, till mormor eller hem hit. Sista lektionen har vi uppsatsskrivning och har inte övat ett dugg! Men det hinner jag på min lååånga håltimme imorgon. Sedan 17-20 ska jag jobba.

Vi hade besök av Sydafrikanderna idag. Riktigt trevliga människor och Humbu Mukwevho är min nya bästavän haha ;) Jag tog faktiskt en bild på min nya kompis, men eftersom min mobilsladd är sepe så kan jag inte lägga över bilden på datorn :/


UPDATE sladden fungerade! :D kommer lite random bilder nudå!


Oj herregud hemsk bild på honom men han var faktiskt riktigt söt! ;)
Sedan är det Emilia min vän till höger :)




Från festen hos Mulle för nån vecka sedan:)


Från myskvällen hos Sofia med Idol. Vi kunde inte bestämma oss för vilken sorts glass vi skulle ta! Citron eller jordgubb? ;D



Tittade också på Oprah idag, de pratade om den här organisationen; Watch!
http://www.invisiblechildren.com/media/videos/detail.php?id=200252801

Godnatt mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0