Tresemmé

Har precis duschat och måste tipsa er om ett shampoo som jag älskar!
Har innan haft shampoo från hårsalongen men här har ni ett lite billigare alternativ som finns på vanliga ica affärer eller liknande, och lika bra! :) Jag får riktigt lent hår och vi har köpt både shampoo och balsam i sånna här stora 900 ml förpackningar, de håller i en evighet! ;D Professionell shampoonering hemma, kan man inte säga nej till ;)



Har för mig att det kostade mellan 70-100 kr flaskan :)

Nu ska jag fortsätta att titta på Keeping up with the Kardashians på E! och sedan är det dags för sängen :)


Natti natt ♥

Kommentarer
Postat av: Lopez

Kim <3

2009-09-18 @ 12:30:33
URL: http://marcoslopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0