14 april

Var ute och övningskörde precis! Det gick faktiskt bra idag och ska skriva in mig på körskolan på fredag tillsammans med Sofia :) Så se upp Karlskrona haha!

Annars idag har det varit en soft dag med bara en lektion, fixade lite ärenden innan skolan och har pluggat lite nu efter så det känns bra. Imorgon ska jag åka och hälsa på min kära mormor efter skolan och sedan är det fredag - en lektion, och sedan göra sig iordning och tagga inför kvällen på Nivå :D

Hämtade min studentmössa i måndags också, supernöjd och älskar ju turkos som är internationells färg :)

UPDATE: Imorgon ska jag köpa ett träningskort på aktiva. Dags att komma i form till balen, studenten och sommaren! Har spårat ur alldeles för mkt....höh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0