Hos mormor

Sitter hos mormor just nu och har precis övningskört lite :) Har legat ute i solen idag i skolan och en del av eftermiddagen här. Hur skönt som helst och kanske bäst att njuta så länge det går för jag har hört att det skulle komma in en kallfront?! Bara det inte kommer snö för då blir jag riktigt sur! Men det låter väldigt konstigt så får hoppas att vi kan fortsätta att njuta av vårvärmen :) 

Nu ska jag och kära mormor hitta på något kul innan vi ska mysa framför tvn ikväll.

// Isabelle


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja det är det, kunde inte motstå den!

Den enda nackdelen är att jag kan tänka mig att många har likadan, hoppas inte det är som jag tror xD huvudsaken är att jag är nöjd i alla fall, hoppas ingen märker att den ser lite konstig ut över brösten bara :)

2010-04-19 @ 20:05:09
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0