100101

Har varit en riktig slappardag såhär dagen efter och har inte gjort alls mycket. Vaknade hos Simon, åt frukost och vi mös framför en x-menfilm innan jag drog hemåt :) Sedan dess har jag frossat på Channel 131 i So you think you can dance-avsnitt och sitter just nu och tittar på top 16.

Har lagt upp en massa bilder från igår på Facebook men har faktiskt inte orkat lägga upp här, men ni som har min facebook kan ju kolla där om ni vill :)



Och Billy Bell är ju bara fööör söt och han dansar sååå bra! :D Bara namnet Billy Bell liksom ^^ hiih





Han är en av många favoriter :) Nej men nu ska jag fortsätta att kolla, dags för Ashleigh och Jacob att dansa Jazz!
Natti älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0