Studentklänning

Har varit en riktig slappdag idag. Har inte gjort ett piss om jag ska va ärlig...Eller jo, har tvättat lite av mina kläder haha.
Tittade lite på studentklänningar ikväll samtidigt som jag såg på Paradise Hotel och jaa, jag vet precis hur jag vill att klänningen ska se ut men det finns inga! Klart, det är ju lite tidigt haha men kul att titta lite ändå :)



Jag gillar den längst upp till vänsker men detta är en gammal bild så den finns inte nu :(

Imorgon har vi bjudit in mormor, morfar och Simon på kalkonmiddag à la America som vi brukar ha och det ska bli riktigt smaskigt. Dessutom får jag träffa älsklingen igen efter nästan två dagar ifrån honom! :( Böhöö är riktigt känslig nu när jag är van att han är borta hihi :)

Jag måste också skriva klart min religion imorgon! MÅSTE! Sen går säkert hela helgen och borde verkligen skicka in den innan det.

Jaja, natti natti ses imorgon girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0