9 mars 2010

Hallådär :)

Var ett tag sedan igen som jag uppdaterade men nu ska jag faktiskt försöka börja uppdatera oftare!
Förra veckan gick snabbt som ögat förbi och nu har snart halva denna veckan också gått, redan onsdag imorgon ju.
Har varit en skön dag i skolan idag, inte så jobbiga lektioner och har varit hos mormor i eftermiddag och myst lite. Var och beställde håruppsättningstid till balen idag också förresten så hoppas verkligen att vi kommer med nu :)
Tittade precis på Hollywoodfruar-avsnittet från igår för glömde att titta på det då och herregud vad Anna Anka är rolig haha och lilla leopardfantasten ska vi inte prata om ;D
Nu ska jag försöka skriva klart mitt tal och sedan klockan 21.55 är det Cougar Town. Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0