Bilder!

Hallå hallå har varit lite seg med uppdateringen men har fotat hela eftermiddagen med Sofia och sedan varit hos älsklingen :)

Här kommer dagen i bilder!
Kvalitén sänks ju lite när man laddar upp här ;P Men dom ni ser här är helt oredigerade iaf :)

Det började med att jag så fort jag kom hem ringde Sofia för en liten fototur!




Kisen blir alltid offer när jag tar kort haha ;D






Sofia hade sin kamera med sig också såklart :)







Sen blev det ju såklart en del posebilder haha ;D Har ganska många sånna här men räcker med en ;)


Sedan på kvällen åkte jag och mös med min älskade pöjk som aldrig kan va seriös på bild hihi <3


Orkar inte ladda upp fler bilder nu men imorgon ska jag ta lite nya kort när vi åker till Växjö och ska hämta min balklänning och dessutom försöka kolla lite på studentklänning + skor :) Ska bli riktigt kul och lovar att ta en BRA bild på klänningen denna gången när jag har den på mig :)

Seeeya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0