Sunday

Har inte så mycket att skriva till bloggen idag för det är ju söndag ;) Men efter att ha tittat på balklänningar igår följde jag med Simon på kalas hos hans kusin Sofia och sedan sov jag hos honom tills idag :) Mysigt mysigt för idag firar vi 2 år och 9 månader hihi ♥ Älskar den där pöjken väldigt mycket!

Har varit hemma ett tag nu och pluggat lite för har stor inlämnning på fredag, det är loggboken från Sydafrika som ska lämnas in, jippie haha.

Jag la undan en klänning igår i Ronneby som va mörkblå och ganska enkel men har tyvärr ingen bild.
Imorgon ska vi kanske tillbaka till växjö och titta på den här klänningen (min favorit sen länge) som de inte hade när vi va där igår för de skulle förhoppningsvis få in dom imorgon :)


Kommentarer
Postat av: diana

gud så fin klänning! :O

2010-03-22 @ 14:42:50
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0