23 mars 2012

Idag är det superfint väder här i Oslo, det får en direkt på bättre humör :D
Det blev en del kläder igår  förresten kan jag säga. Hade en underbar dag på stan i solskenet! :) Jag kom hem med två par skor (ett par vita tygskor och ett par i jeanstyg) och en jeansskjorta från H&M, en neonrosa bh, ett par jeansskjorts med slitningar och rosa byxor allt från Gina Tricot, ett par blå jeans från Weekday, en partytop/klänning och ett superfint vitt linne med spets från Bikbok :)
Allt detta gick på ca 1550. Skjortsen och de rosa byxorna från Gina Tricot blir en födelsedagspresent från Martin så de får jag inte använda än ;)
Jag köpte också ett par svinsnygga jeans till Martin i present från Carlings. Mörkblå/svarta med knallgula sömmar :)
Nu sitter jag och äter mina nyttiga knäckebröd med skinka och keso samtidigt som jag laddar upp för träning om en stund och senare ett kvällspass med Elin Wännlund :D
Internet kämpar emot mig just nu så det blir tyvärr inga bilder.
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0