Jobbhelg

Min lediga dag igår gick som vanligt alldeles för fort! Nu är helt plötsligt det fredag och världens jobbhelg väntar. Börjar 16:30 idag och sedan är det bara att kravla sig upp till hotellrummet inatt, sova några timmar och sedan göra sig klar för en lördag med ett 16h jobbpass. Wihu! Sedan får jag äntligen en natt med min älskade Martin innan ännu en jobbdag på söndag, fast dock bara 8h ;D

Klockan ca 15:30 idag ska jag ringa till jobbet i vanlig ordning och skriva upp mig på tider för nästa vecka, en sen vakt på måndag hade varit underbart :)
Trodde aldrig jag skulle säga detta men just nu längtar jag till måndag!!
Hade kunnat ta en bild på det hemska snöslasket utanför fönstret, men istället bjuder jag på en bild från Cypern i sommras. Längtar tills jag kommer dit igen i sommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0