Underbara sol

Vaknade imorse till ett molnigt, lite halvdimmigt Oslo. Drog upp rullgardinen 20 cm för att inte sitta helt instängd när jag senare startade ett avsnitt av Gossip girl för att vakna till. Precis nu, för 30 sekunder sedan kom solen fram och värmer just nu upp mig samtidigt som jag känner doften av vår genom mitt numera vidöppna fönster. Underbara sol, man blir så lycklig! :D
Igår gick jag på stan en runda efter lunchpasset, jag tog en runda förbi Ginatricot här i Oslo eftersom jag aldrig har varit där och ack ack, jag ville köpa hela butiken! Underklädesavdelning, sminkavdelning, VÅRAVDELNING med massa pastell och neonfärger! Var även inne på Bikbok och provade en jättesöt vit spetstop och deras fake "jefferycambell-aktiga" skor. Jag har lagt undan en hel hög till min fridag på torsdag då jag har tid att prova riktigt :D
Ikväll 16:30 startar veckans tredje jobbpass och sedan imorgon blir det som sagt shopping!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0